Μια νύχτα δύο ιστορίες

Οι δύο εκδοχές μιας νύχτας

Elvis Presley Guitar

Α΄ Μια Νύχτα Έλβις Πρίσλει (Ρομαντική Ιστορία)

Elvis Presley

One Night Elvis Presley

Μια νύχτα είναι κάτι το συνηθισμένο, όπως και μια μέρα. Αλλά όταν παρακαλάς γι' αυτή, γίνεται σκοπός σου, κάτι που θα σε κάνει απόλυτα ευτυχισμένο. 

"Τα πράγματα που θα κάναμε μαζί θα έκαναν τα όνειρα μου αληθινά. Φώναξε με και θα είμαι αμέσως δίπλα σου.

Η αγάπη μου είναι πολύ δυνατή για να την κρύψω. Ως τώρα έκανα πολύ ήσυχη ζωή και δεν έκανα τίποτα λάθος. Τώρα όμως το κατάλαβα, πως μια ζωή χωρίς εσένα είναι μια ζωή κουραστική και μόνη.

Μια νύχτα μαζί σου είναι αυτό που παρακαλάω. Φώναξε με για να γίνουν τα όνειρα μου πραγματικότητα".

Elvis Presley One Night with you Video Gallery

Elvis Presley - One Night - Las Vegas 1970 Fabrica

Elvis Presley One night with you 1958

B΄ Όμορφη μου Σάρα Τζώνυ Χάλιντει (Κυνική Ιστορία)

Johnny Hallyday

Ma jolie Sarah - Johnny Hallyday

Johnny Hallyday

"Όλα τελειώνουν κάποτε όμορφη μου Σάρα, πρέπει να το καταλάβεις. Όλα έχουν πάντοτε μια αρχή κι ένα τέλος... Μη νομίσεις ποτέ πως θα είμαι ένα πουλί πιασμένο στο δένδρο το δικό σου, όλα αλλάζουν και περνούν...

Μη με κοιτάζεις λυπημένα... Όλα αλλάζουν, χάνονται στο άπειρο στερέωμα παλιές οπτασίες"

Johnny Hallyday - My Jolie Sarah Video Gallery

Johnny & David Hallyday - Ma Jolie Sarah 1993

Ma jolie Sarah Stade de France 1996

Ma jolie Sarah Lyrics

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μάικ Ροζάκης - Πρωτεργάτης της Pop μουσικής

Ποιος ήταν ο Μεγάλος Γκάτσμπυ;

Πατσίνο vs Γκάσμαν