Αλυσίδα των Τρελών

CHAIN OF FOOLS 🔒

Για πέντε ολόκληρα χρόνια
νόμιζα πως ήσουν ο άνθρωπος μου Όμως πέντε ολόκληρα χρόνια δεν ήμουν παρά ένας κρίκος στην αλυσίδα σου

Μ' έκανες ό, τι ήθελες
δεν ήμουν παρά το παιχνίδι σου μου φερόσουν άσχημα
μου φερόσουν σκληρά
Ήμουν ο αδύναμος κρίκος στη δική σου δύναμη

Μου είπες μια μέρα
"άσε με ήσυχο"
"έλα πίσω σπίτι" είπε ο πατέρας μου "σύνελθε" ο γιατρός μου

όμως η αγάπη σου είναι τόσο δυνατή που εγώ
στην αλυσίδα σου
θα 'μαι για πάντα ένας κρίκος...

Όμως θα 'ρθει μια μέρα
που αυτή η αλυσίδα θα σπάσει
μαζί μου θα πάρω
όσα θα μπορέσω περισσότερα...

Chain of Fools

Aretha Franklin

Chain chain chain chain chain chain
Chain chain chain
Chain of fools

For five whole years
I thought you were my man
But I've found out
That I'm just a link
in your chain...

Ένα ανυπέρβλητο τραγούδι της Aretha Franklin (1942 - 2018). Δε νομίζω να μπορεί να τραγουδηθεί από άλλον όπως το είπε εκείνη. Η Aretha ήταν μια μεγάλη τραγουδίστρια των blues. Έχει φύγει πια απ' τον πλανήτη αφήνοντας πίσω της μια τεράστια παρακαταθήκη τραγουδιών με ανεπανάληπτες ερμηνείες.


Aretha Franklin - Chain of Fools 1967

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μάικ Ροζάκης - Πρωτεργάτης της Pop μουσικής

Ποιος ήταν ο Μεγάλος Γκάτσμπυ;

Πατσίνο vs Γκάσμαν