Imam Baildi - Η αναβίωση της επιτυχίας


Αυτό το τραγούδι παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία στο Gazarte, (Ιούλιος 2012) με τους Imam Baildi, με την τιμητική παρουσία / ερμηνεία της Μαίρης Λίντα που το είχε πρωτοπεί... με τον αείμνηστο Μανώλη Χιώτη στο μπουζούκι. Τη δεκαετία του 1950...
Imam Baildi - Δεν θέλω πια να ξαναρθείς
A΄Εκτέλεση Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης (μπουζούκι)
Ποτέ δεν θέλω πια να ξαναρθείς στ' ομολογώ
ποτέ στο δρόμο μου να μη βρεθείς για να σε δω
θα μου θυμίσεις τα παλιά τα πρώτα βράδια μας
θα μου θυμίσεις και τα πρώτα χτυποκάρδια μας.

Δεν θέλω πια να ξαναρθείς
δεν θέλω πια μες την καρδιά φωτιά
δεν θέλω πια να σ' αγαπώ
να σε ξεχάσω προσπαθώ.

Αφού με άφησες γιατί ζητάς να ξαναρθείς
προτού να φύγεις έπρεπε καλά να το σκεφτείς
σε αγαπούσα κι ήσουν η αδυναμία μου
πολύ λυπάμαι που χωρίσαμε λατρεία μου.

Δεν θέλω πια να ξαναρθείς
δεν θέλω πια μες την καρδιά φωτιά
δεν θέλω πια να σ' αγαπώ
να σε ξεχάσω προσπαθώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μάικ Ροζάκης - Πρωτεργάτης της Pop μουσικής

Ποιος ήταν ο Μεγάλος Γκάτσμπυ;

Πατσίνο vs Γκάσμαν